جدیدترین تکنیک های سئو در سال 2019 کدام اند؟
نوشته شده توسط : hamed


seo و الگوریتم های گوگل کلیه روزه در هم اکنون ساخت‌و‌ساز تغییرات و به روزرسانی هایی می باشند   سئو در مشهد به نحوی که حاصل کار ها و زحمات ما‌را دائما ذیل تاثیر قرار میدهند، در بعضا مفاد این تغییرات منجربه ارتقاء مرتبه سایت می‌گردد و در اکثری از موردها نیز تک تک زحمات و کار های ما‌را از در میان می‌برد. از همین رو آگاه بودن از جدیدترین تکنیک های بهینه سازی و تغییرات تولید گردیده در آن اهمیت متعددی برای سئوکاران و صاحبان وبسایت پیدا نموده است. وقتی که شما از به روز های نو گوگل و ترفند های seo اگاهی دارید، هیچ وقت غافلگیر نخواهید خواهد شد و همواره براساس این تغییرات گام خواهید برداشت. برای همین مراد گروه دارای تخصص و با سابقه جمهوری اسلامی ایران نتورک تصمیم دارااست نتیجه ها مطالعات بسیار بزرگ و تجربه یک سری ساله خویش را در دست شما عزیزان قرار دهد، ما با علم تخصصی خویش از به روزرسانی های نو گوگل توانسته ایم جدیدترین تکنیک های بهینه سازی در سال 2019 را در‌این نوشته‌ی علمی ارائه دهیم. در شرایطی که در پی به روزرسانی داده ها خویش و وصال به حاصل فوق العاده می‌باشید، توصیه میکنم این نوشته‌ی‌علمی را از دست ندهید.


در دنیای گوگل آپدیت بودن مهم‌ترین اصل به حساب می آید که منجربه ارائه تکنولوژی های نو خیس و جدیدتری میشود. گوگل همواره همت می نماید برای اکران شایسته ترین نتیجه ها، الگوریتم های خویش را برای جايگاه بندی آپ دیت نماید، این فرمان موجب می‌شود تا بعضی از تکنیک های بهینه سازی عملا بی سود و حتی مضر باشند و بعضی دیگر موجب بهبود جايگاه تارنما خواهد شد. اما درین دربین برخی از تکنیک های بهینه سازی مانند ساخت محتوای اصولی، وقت گیر و کاربردی هیچگاه بی اهمیت نمیشوند و همواره تاثیرات مثبتی برای سکو بندی یک سایت ساخت‌و‌ساز می کنند.

سئو موتورهای جستجو گر از مهمترین و بزرگترین تکنیک های بهبود و ارتقا ترافیک ورودی وبسایت است که‌این تکنیک ها در دو مجموعه ی ON بهینه سازی و OFF سئو قابل انجام هستند.

تکنیک های ON بهینه سازی
این عمل ها مشتمل بر مواقعی مانند محتوا، توضیحات، تیتر، تصویر، شیوه درج عبارات کلیدی، لینک و پیوند داخلی و … است که ما در‌این نوشته‌ی‌علمی به آنها اشاره خوا هیم کرد:

تگ HTML: این تگ مهم ترین و او‌لین تکنیک برای seo و آنالیز موتورجستجوگر گوگل به حساب می آید.

تیتر ورقه: تیتر ورقه او‌لین چیزی میباشد که در ورقه شما به اکران یوزرها در می‌آید، این تیتر بهتر میباشد در بین 60 تا 80 کاراکتر باشد.

تیتر بهینه سازی: تیتر سئو به عبارتی چیزی میباشد که گوگل در صفحه های جستجوی خویش اکران میدهند، ولی گوگل فقط 55 تا 65 کارکتر نخستین را نماد میدهد، بدین ترتیب بیشتر از این تعداد را در تیتر seo خویش قرار ندهید. تیتر seo شما قادر است با تیتر شیت پاره ای تفاوت داشته باشد و در بعضا موردها این فعالیت بسیار موءثر خواهد بود.

توضیحات متا: این توضیحات به صورت بدون واسطه بر روی جايگاه seo شما تاثیر ندارد، بلکه به طور غیرمستقیم موجب بهبود سکو شما می‌گردد. مطلقا در‌این توضیحات از کلمه ها کلیدی خویش به کار گیری فرمائید، این توضیحات در صورتیکه به صحت قرار داده خواهد شد منجربه ارتقا نرخ کلیک سایت شما می شود.

عبارات متا: عبارات متا صرفا قسمتی میباشد که شما میتوانید عبارات کلیدی مدنظر خویش را در آن تغییر و تحول دهید. گوگل میتواند 3 تا 4 واژه و کلمه کلیدی نخستین را در متای شما شناسایی نماید.

ساختار محتوا: محتوای شما می بایست دیدنی و کاربردی بوده و مشتمل بر سه نصیب پیشگفتار، بدنه و فیض گیری باشد. تلاش نمائید نوشته خویش را به طور جمله های جدا از هم و معین قرار دهید، این فعالیت به فهم و شعور کاربر شما بیشتر یاری می نماید. شما می‌توانید هر تعداد کارکتری را برای مقاله‌ها خویش درنظر بگیرید، ولی بهتر میباشد بدانید سکو های برتر گوگل همواره مقالاتی میباشند که بالای 850 کارکتر دارا هستند.

به روزرسانی: شما بایستی همت فرمائید همواره یوزرها و وب سایت خویش را آپ تو دیت نگه دارید، این فعالیت در سکو بندی شما تاثیر بسیار نیکی داراست، کارایی نمایید دستکم هر دو هفته یکبار مطالب خویش را به روزرسانی نمائید.

واژه و کلمه کلیدی در سود گیری: همان طور که گفتیم نصیب آخری محتوای شما بایستی دربرگیرنده فیض گیری باشد، در بخش فیض گیری نیز به طبع دست‌کم یکبار کلمه و واژه کلیدی خویش را قرار دهید.

تراکم کلمه ها کلیدی: درباره با تعداد و تراکم عبارات کلیدی هیچ قاعده خاصی نیست، البته براساس پژوهش ها انجام شده تعداد لغات کلیدی می بایست 3 تا 5 درصد تمام لغات یک محتوا باشد.

لغت ها کلیدی بلند: لغت ها کلیدی بلند همواره در مقایسه با لغات کلیدی تک واژه ای همت بیشتری دارا‌هستند و از آنجایی که ترازو رقابت آنها در فضای گوگل بسیار نادر میباشد شل خیس مرتبه های بالا را اخذ می نمایند.

تکنیک های OFF سئو
عمل های OFF سئو به چشم شدن بیشتر وب سایت شما امداد می نمایند، شما به امداد این تکنیک ها میتوانید بازدید بیشتری برای وب سایت خویش ساخت فرمایید. در به روز رسانی تازه الگوریتم گوگل اهمیت تکنیک های سئوی خارجی در درجه بندی بیشتر شم می گردد. در حال حاضر بدین تکنیک ها اشاره خوا هیم کرد:

ایجاد محتوا های توزیعی: ساخت و ساز محتوا های منحصربه شخص و توزیعی همواره یک طریق طبیعی برای نفوذ میان یوزرها شناخته می گردد. تلاش نمایید دائما محتواهای متعدد و دارای ارتباط برای مخاطبان خویش ساخت‌و‌ساز کنید.

نفوذ نفوذگران: از اشخاصی که در فضای وب سهم قابل توجهی دارا‌هستند و مربوط به کار شما کار می نمایند بخواهید تا وب لاگ شما‌را آنالیز کنند و پیوند تارنما شما‌را در تارنما خویش قرار دهند. این بک پیوند ها در ارتقاء درجه وبسایت شما بسیار تاثیرگذار خواهند بود پس کوشش فرمایید به طبع از این تکنیک به کار گیری فرمائید.

پست مهمان: در وب بخش اعظمی از وبسایت های بلاگ و پست مهمان برای نویسندگان به طور بدون‌پول گشوده میباشد، ولی بایستی دقت نمایید که درین فعالیت بر روی تعداد پیوند ها تمرکز نکنید بلکه کیفیت پیوند را در حیث بگیرید، توجه فرمائید در یک وب سایت یکسری توشه بلاگ مهمان ارسال نکنید.

اشتراک گذاری در شبکه های عمومی: مهم‌ترین تکنیک seo در سال 2019 شرکت کردن در شبکه های عمومی میباشد، در سال نو گوگل برای این تکنیک امتیاز بیشتری را میدهد، از طرفی کار شما در شبکه‌های‌عمومی دوست داستنی سبب رویش کسب و کارتان می‌شود. از لیست تحت برای اشتراک گذاری در شبکه‌های‌عمومی به کار گیری فرمایید:

www.twitter.com
www.facebook.com
www.linkedin.com
www.pinterest.com
plus.google.com
تارنما های علامت گذاری: یکی‌از شایسته ترین سیستم ها برای تبلیغ سایت شما وبسایت های آرم گذاری می باشند، مسلما بدین وبسایت ها وارد گردید و پیوند تارنما خویش را در آنها درج نمایید.

delicious.com
stumbleupon.com
digg.com
ارسال نوشته‌علمی در تارنما های بدون پول: خیلی از اشخاص در جستجوی انجمن هایی میباشند تا جواب سوال های خویش را در آنان پیدا نمایند. شما میتوانید با تایپ کردن مقاله‌ها خویش در‌این وب سایت ها بر تعداد بازدیدکنندگان خویش اضافه نمایید.

ارسال دیتابیس وب لاگ: وبسایت های تصویب دایرکتوری دائما در درحال حاضر ساخت و ساز لینک و پیوند های کیفیت بالا میباشند، به‌این وبسایت ها وارد گردید و یک تیم بندی مطلوب برای خویش گزینش نمائید.

سوال و جواب: یک کدام از مطلوب ترین و شایسته ترین شیوه های اخذ ترافیک ورودی بالا از تارنما های سوال و جواب میباشد، بدین وبسایت ها وارد گردید و در رای زنی های مرتبط با کسب و کارتان رجوع‌نمایید، به سوالهای مربوطه جواب دهید و با قرار دادن لینک و پیوند وبسایت خویش آن‌ها‌را به سمت وبسایتتان هدایت نمایید.

ارسال کلیپ: یکی راه و روش های مطلوب برای جذب بازدیدکننده، ارسال کلیپ در تارنما های دوستداشتنی و پر بازدید است. یوزرها بیشتر رغبت دارا‌هستند، ویدیو های مرتبط با عمل شمارا ببیند تا مطالعه مقاله ها وقت گیر. ما در اینجا به برخی از این تارنما ها اشاره خوا هیم کرد:

www.youtube.com
vimeo.com
www.ustream.tv
vine.co
www.hulu.com
www.break.com
www.metacafe.com
www.dailymotion.com/in
ارسال تصاویر: تصاویر خویش را در تارنما های دوست داستنی و پر طرفدار به اشتراک بگذارید و پیوند وب سایت تان را در آن قرار دهید. شما میتوانید با قرار دادن برچسب های با صرفه و مطلوب شانس بازدید یوزرها را بیشتر نمائید.

معرفی Infographics :Infographics یکی جدیدترین تکنیک های بهینه سازی در سال 2019 به حساب می آید که دقت اشخاص متعددی را به سمت خویش جلب نموده است، داده ها خویش را در‌این تارنما ها وارد فرمائید. برخی از این وبسایت ها مشتمل بر مورد ها پایین میباشند:

visual.ly
reddit.com
submitinfographics.com
nerdgraph.com
infographiclove.com
infographicsarchive.com
اشتراک گذاری سندها: ساخت‌و‌ساز سندها نو و دیدنی که با بیزنس شما تر و تمیز میباشد به رونق و بسط بیزنس شما امداد می نماید، اما این سود به شرطی نتیجه ها میشود که محتوایی منحصر و ویژه در آن‌ها به اشتراک بگذارید.

به کار گیری از Google My Business: این یک ابزار فوق العاده و بدون‌پول گوگل میباشد که در دست شما قرار گرفته، فعلا وقت آن رسیده که از این ابزار برای ارتقا مرتبه وبسایت خویش استعمال فرمایید و از این طرز ترافیک قابل توجهی اخذ فرمایید.

غرض گوگل از ساخت‌و‌ساز تغییرات در الگوریتم های خویش چه است؟
گوگل با این عمل کوشش می نماید تا تلاش مدیران را بر روی تارنما کارکشته خیس نماید.
وبسایت هایی که برای یوزرها اثرگذار خیس می باشند را در مرتبه های نخستین نتیجه ها خویش اکران دهد.
بین المان های سایت رابطه مطلوب خیس و بهتری تولید خواهد شد.
درجه بندی تارنما با دقت به ترازو های حقیقی وواقعی خیس و باکیفیت تری شکل بگیرد.
در قبل یکی تکنیک های بهینه سازی برای بدست آوردن مرتبه های بالا قرار دادن تعداد متعددی کلمه و واژه کلیدی در محتوا بود، این فرمان سبب ساز میشد تا محتوا های بی کیفیت در مرتبه های بالا قرار گرفته و محتواهایی که به طور کامل مفهومی و نفیس بوده اند در صفحه ها آخری گوگل قرار بگیرند. امروزه گوگل به معنی و توشه معنایی مطالب دقت می نماید و تارنما هایی که محتواهای خویش را از واژه و کلمه کلیدی بمباران می نماید گزینه جریمه خویش قرار می‌دهد و حتی‌د‌ر برخی مفاد آنان را از شیت حاصل خویش حذف می نماید.

شروع حاکمیت جستجوی صوتی!
دیدنی میباشد بدانید امروزه جستجوی صوتی به شدت رو به ارتقاء میباشد و روز آپ تو دیت محبوبیت بیشتری فی مابین یوزرها پیدا می نماید. متخصصان براین باورند که تا یک سری سال آینده جستجوی بیش تر از 60 درصد یوزرها به طور صورتی خواهد بود، با وجود این که تکنیک های بهینه سازی و قانون ها موتورهای کاوش روز آپ دیت در حالا تغییر و تحول میباشد البته توسعه و گسترش و توسعه و گسترش جستجوهای صوتی نیز از مطرح ترین تغییرات به حساب می آید که می بایست خودمان را برای این تغییر تحول تعالی فراهم کنیم. جذاب خیس آن میباشد که فی مابین پاسخگویی گوگل و seo صوتی نیز رابطه تنگاتنگی حکم فرما میباشد، بدین ترتیب حتما گوگل فاکتور هایی را درباره با جستجوی صوتی در حیث خواهد گرفت.

این نوشته ی علمی نتایج پژوهش ها و مطالعات پهناور دسته جمهوری اسلامی ایران نتورک میباشد، قصد ما از این نوشته معرفی جدیدترین تکنیک های seo در سال 2019 بوده میباشد. شما با اجرای این تکنیک ها به نتیجه ها شگفت انگیزی در حاصل گوگل دست خواهید یافت.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: